joi, 8 aprilie 2010

Primul capitol

Renée's POV

A fost o zi minunată aici, în Forks Washington, este doar una dintre putinele zile pe care le poti vedea in acest oras pe minunatul soare,aşa că am putea sta aici cu Charlie soţul meu iubitor şi Isabella fiica noastră.
Ah, Isabella noastra la o astfel de vârstă frageda ea ar putea spune deja "mumma" şi "dadda" a făcut zilele noastre mult mai frumoase, atunci când ea a spus cuvintele mumma urmată de dadda.
Ne plimbam de-a lungul drumului din Forks.
-Spune-mi Charlie,unde mergem?
-Nu Renee,este o surpriza! Zise el

El trebuia să fie atent sa nu spuna despre unde vom merge şi el nu a mai fost atent la drum.

Si asta atunci când am văzut.

Un urs negru urias iesise la plimbare în mijlocul drumului.

Charlie nu-l văzu până în ultima secundă.

"Charlie!" Am ţipat la el.
Dar era prea tarziu ne-am lovit de urs Scaunul lui Charlie a cedat şi el a zburat prin parbrizul şi eu m-am lovit de fereastra, am putut simţi sângele care rulează în josul gâtului meu, dar eu nu am avut grijă pentru mine,Isabella copilul meu….sa fie bine
M-am intors în jurul ei pentru a vedea şi din fericire am vazut, m-am intors la timp pentru a vedea pe cineva care rulează mult prea rapid pentru un om la uşa de alături la Isabella noastra.
Era un bărbat frumos tânăr, poate în jur de 20 de ani şi i-am dat dreptul de a o lua pe Isabella noastra.
Pielea lui a fost ciudat de strălucitoare sub razele soarelui şi la faptul că am ştiut că nu a fost uman, dar nu am m-am speriat, nu stiu de ce.As putea spune ca el chiar ar putea sa o ajute pe Isabella .
"Salvaţi-o!" Am ţipat la el.

"Doamnã, voi face tot ce pot pentru a vă ajuta." , A spus el.

"Te rog, lasă-mă să mor şi salveaz-o pe micuta noastra Isabella nu-mi pasă de ce este nevoie şi nu-mi pasă că nu eşti ceea ce pare, doar sa o salvezi!" vocea mea era spre sfarsit şi am putut simţi cum ma indepartez incet incet
"Da, doamna" El a spus cu vocea lui suava

Nu va faceti griji,voi avea grija de ea.

"Multumesc " Şi asta a fost atunci când am ştiut că este doar o chestiune de minute, dacă nu de secunde pentru a trăi.

"Spune-i Isabellei noastre că am iubit-o cu toate inima noastra şi ea trebuie sa stia asta! Ai grija de micuta noastra Bella. Te iubesc Marie Isabella Swan ........"

Totul se incetosa din ce in ce mai mult,impreuna cu durerile fizice…pana cand totul deveni negru.
__________________________________________

E cam ciudat cum povestesc altii :):)))
Sorry de greseli.
Este abia inceputul…poate nu este cine stie ce dar mie mi-a placut mult pe parcurs.
Astept comentarii. :D

5 comentarii:

  1. place:X

    ma bucur ca mi-ai spus de el:)))

    destul de micut cap..dar spre k e doar de inceput:)
    oricum imi place alegerea ta:X

    RăspundețiȘtergere
  2. hei deci ador povestea este foarte frumoasa...inceputul esca cam tragic...
    sunt sigura ca cel care a luato e bella este un ampir ori edward ori calisle...
    saraca renee :(( saracul charlie :((

    RăspundețiȘtergere
  3. inceputul ii promitator astept continuarea

    RăspundețiȘtergere
  4. este interesant :X
    desi nu garantez ca o sa citesc pana la capat...
    in ultimul timp ma plictisesc repede de ficuri :-<

    RăspundețiȘtergere