miercuri, 21 aprilie 2010

Capitolul 4

Rosalie's POV

Nu puteam să cred că el ar putea face acest lucru pentru mine. Edward- un tip care ar fi fost ca fratele meu, deoarece eu nu vroiam această viaţă, transformarea m-a ţinut departe de un singur lucru si ştia bine care este acela. Inca de la inceputul nemuririi am realizat că nu am putut avea un copil şi o familie a mea, sau sa-mi cresc propriul meu copil. Asa ca atunci cand am fost cu de acord ca Isabella sa ramana.

"E atât de adorabil, ea e ca sora mea".Edward s-a indragostit de micuta Bella de cand a vazut-o Ne-a atentionat că, dacă ceva sa întâmplat cu copilul,vom fi pedepsiti-sever. Le-am spus întotdeauna că nu există astfel de lucruri ca dragostea la prima vedere, dar ei nu m-au crezut.Nu am crezut niciodată, ca asemenea, lucru se întâmplă cu câini, în cazul în care acestia pot fi ataşati de cineva, si in cazul nostru chiar dacă este doar un copil mic. Ei bine, lui Edward, doar că s-au dovedit total gresit. Nu există un astfel de lucru ca dragostea la prima vedere, cât mai curând el a pus ochii aceia de aur pe Bella, nu a existat nimic altceva decat dragoste şi adoraţie care patrundea prin pielea lui stralucitoare. Şi el a dovedit că poate cădea în dragoste cu un copil mic.

Un lucru era cert.El era nemuritor,nu v-a avea probleme cu varsta. Deci, literalmente poate aştepta în jur de cativa ani să crească destul până cand o sa poata sa se căsătorească fără ii deranjeze varsta.

"Edward, am crezut ca sti cat de mult ar inseamna acest lucru pentru mine Ştii cât de mult mi-am dorit dintotdeauna un copil!".

"Ştiu Rosalie, şi nu mă deranjeaza daca vrei sa fi mama ei primară, n-am nimic împotriva acestei idei!".

"Cu excepţia faptului că noi suntem si unchii ei!"

Sala a fost tăcută in acel moment, o tăcere incomoda care determină pe toată lumea să cada pe ganduri. Numai câteva secunde mai târziu, fetiţa a început să plângă şi sa ţipe. Cine ar fi ştiut ca un copil asa de mic ar putea face un astfel de zgomot! Am fugit cu viteza luminii spre ea, oprindu-ma la câţiva paşi distanta, astfel încât să nu o speri. Cântând "Tu imi aparţi" Am încercat să o liniştesc, dar după ce am incercat sa o ridic a inceput sa ma loveasca cu pumnii ei.

"Ţi-e foame,nu ?ma voi duce sa-ti aduc un laptic pentru tine." Eu spun ca nu toata lumea încearcă să râdă la vocea copilul meu.

In timp ce incalzeam laptele, ţipetele s-au redus si brusc niste cuvinte cantau " Twinkle Twinkle Little Star", era vocea lui Edward. Înfuriata, am lupta din greu pentru a nu tipa ca o furtună de 3 ani vechime. Iau lapte încălzit si am mers afară.L-am vazut pe Edward tinand-o pe Bella la piept si leganand-o usor. El a venit la mine, pentru lapte.

Edward a incercat sa ma enerveze, am fost sigura de asta. Am păstrat mersul înainte, dar de îndată ce am încercat să o iau in bratele mele, ea a început să ţipe şi sa plângâ. Cum ar putea Edward sa-mi faca acest lucru!?
____________________________________________
Hey!Imi cer scuze de intarziere:D
Stiti cum este...multe teme,acum vin si tezele....+ k mai am de scris si la celalalt fanfic:D Dace for life ( http://fanficdance.blogspot.com )
Sper sa va placa:)
Va rog mult de tot sa comentati:D
Va voi fi recunoscatoare:D

3 comentarii:

  1. rosalie este cam geloasa...
    deabea astept cand va urma peste cativa ani? :D:D:D:D:
    astept urmatorul capitol si nu ma mai face sa stau atat adica si asa sunt scurte capitolele de ce ma pui sa astep atat :((:((:(((
    idee fanficului este minunata asa ca astept urmatorul capitol cat mai repede :D:D:D:D:

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place astept continuarea cat mai curand

    RăspundețiȘtergere
  3. haide mah ca rose exagereaza 8-|
    nu e evident?
    si bella s-a indragostit de edward :X

    RăspundețiȘtergere