duminică, 25 aprilie 2010

Capitolul 5

Edward's POV -

Bella a început să plângă şi ţipetele au ajuns pana la mine şi am incercat să ved ce am greşit, dar am auzit ce gandea Rosalie înainte de a putea acţiona.

Alice avea o viziune.

*** END ***

M-am oprit în treburile mele, cât mai curând viziunea se termina. Eu NU vreau să se întâmple... nu vreau sa imi arda masina …?

Rosalie a luat-o pe Bella până atunci, dar aceasta nu a incetat din plans ,poate daca Rosalie ar canta melodia ei preferata…Ar fi o idee bună, care sa întâmplat să fie "Tu-mi aparţine" Bella.

"Ce este in neregula cu tine iubito? Ştiu că trebuie să-ti fie foame! " Rosalie a crezut şi a spus acest lucru mult mai mult. "Ţi-e foame nu ? voi merge sa iau nişte lapte pentru tine" a spus Rosalie, şi a folosit vocea unui copilas micut

De îndată ce ea a plecat din cameră şi nu am putut vedea masina mea fiind arsa din temelii în capul lui Alice .M-am dus şi am luat-o pe Bella. Ea s-a oprit din plâns imediat şi am simţit ca şi cum ar trebui să fac ceva .. Ce cantau oameni pentru copilasi? Ah, da,este un cantec .. Am început să cânt "Twinkle Twinkle Little Star", cât mai curând a început sa i se inchida ochii Bellei,si a început să-ti sustina cu greu şi gura ei sa se transforme într-un mare "O".

Ea a adormit repede după ce am ajuns la a doua strofa. Ea părea atât de dulce, atunci când ea dormea chiar Emmett a spus "Awww" .M-am uitat la el atunci când a spus asta.

"Ce? Oare nu am voie sa spun un " Awww "la un copil dragut adormit in bratele tale, Edward?" Am vrut sa râd la acesta,fiindca părea cam supărat.

"Desigur,ca puteţi Emmett!" El s-a inveselit si i-a dat o imbratisare mare lui Alice.

Nu am putut ajuta sinele meu… am avut de a face acest lucru.

"Awww" I-am spus şi Emmett i-a dat rapid drumul lui Alice, ea privind ranita.

Privirea de pe fata ei a fost asa de rănita, deşi trist , privirea de pe faţa Emmett a fost de nepreţuit şi nu m-am putut abtine râsul, am ras in hohote in timp ce Emmett a luat-o din loc ,afara din camera. Probabil a fugit la Rose ca întotdeauna.

Am fost socat sa vad ca de la râsul meu ,nu se sculase Bella.

Am vrut sa ma asez pe canapea langa Esme,dar Emmet intra pe usa incruntat.

"De ce nu mi-ai spus ca ea a plecat?!" A ţipat în faţa mea. Ce tot vorbea despre Rosalie? era în bucătărie pentru a incalzi o sticla cu lapte pentru Bella. Pentru prima data am asculatat toate gandurile din casa si nu era in bucatarie ...

M-am uitat la Alice ,poate ea ar şti ce se întâmplă ..

"Ce vrei sa spui Alice, cum s-ar putea să nu fi vezut asta!?" am întrebat cu furie .Jasper a venit langa Alice şi stătea în fata ei aparand-o. Ce a făcut?A reusit sa o pacaleasca pe Alice? Sau oare face ontentionat, chiar dacă ea a ratat o chestie de genul asta?

Bella s-a trezit,apoi şi-a aruncat o privire în jurul camerei.Privirea ei fiind confuza.

"Oh Doamne! Edward! Nu prea o pot vedea.In viziunile mele apar numai copi,, " Ce! Alice este bine? Rosalie a face într-adevăr ar gandi un lucru ca acesta?


"Ed-aaaa-rd ... ude este Ro-SIE?" Bella a declarat într-o propoziţie completă. Da, ea nu zice unele cuvinte,dar hei ea are daor un an. Am fost faorte fericit că "Edward" a fost primul ei cuvânt aici cu Cullenii. Şi încă mai aveam un zambet imens pe fata mea, atunci când Alice ma smuls din ea.

"Edward ai sau nu ai de gând să-i răspunzi?" Oh, Alice a avut dreptate eu încă nu am răspuns la intrebarea ei.




"Oh, Micutza Bella nu stiu, în cazul în care Rosalie a plecat ..." Am tacut, dar când am văzut privirea de pe fata ei, ca şi când ea ar fi pe cale sa plânga din nou, am continuat rapid. "Dar nu te ingrijora, probabil ea doar a ieşit la o plimbare" Am zâmbit în jos la ea sperand sa ma creada. Niciodata nu am gresit,dar acum ce? Ea a început să plângă şi ţipa numele lui Rosalie.


Alice era la usa ganditoare"Edward stai aici cu Isabella si fiecare sa-si aleaga o parte si sa o gaseasca pe Rosalie. Nu vă faceţi griji, o vom duce inapoi "

Şi cu toate că a fost la usa, nici măcar nu a fost nevoie să citesc ceea ce Alice a gandit, Ei bine, a vorbit in timp ce gandea...

Bella a fost încă bosumflata in bratele mele.

"Sst .. Va fi bine Bella ea se va intoarce din nou .Iti promit"

Dumnezeule! Sper sa ma creada de data aceasta

Am luat-o pe canapea şi am dat pe canalul pentru copiii la TV şi am sperat că ea sa inceteze. I-am multumit lui Dumnezeu! A facut ochii mari si uitandu-se spre televizor,fiind foarte captiva.Era asa de dulce si clipea din cand in cand.

Am stat acolo timp de nenumarate ore în faţa televizorului şi am asteptat ca Rosalie sa se intoarca inapoi la familia ei.
_______________________________
Salutare tuturor:)Ce mai faceti?
Stiu ca traduc cam greu,si imi cer scuze,dar acum vin tezele si postez foarte greu:)
Sper sa ma intelegeti:)
Va rog comentati si criticati:D
Sa stiu si eu ce sa fac pe viitor;)Multumesc fetelor care au comentat pana acum si le pupacesc:))
Kisses!:*s

4 comentarii:

  1. mai nu inteleg de ce a plecat rose?
    am cam ramas in ceata aici ;)) si ma mir ca Alice nu a vazut ;(
    sper ca vei posta si tu mai repede, te inteleg si eu am dat teza la mate si romana iar poimaine voi da la geo :((:((:((
    si saptamana viitoare marti voi da acel examen national pentru intrarea la liceu la romana :((:((, scoala asta mi-a declarat razboi :)):)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ohhh..ce sweet..pe cand urmatorul capitol? abea ast ... Pupici Crissy:*

    RăspundețiȘtergere
  3. stiu st o nesimtita k citesc si nu ostez...dar ador ficul tau..
    ma poti anunta pe messs kand e gata nestul:S

    RăspundețiȘtergere
  4. super!! abia ast urm capitol...succes!

    RăspundețiȘtergere