vineri, 9 aprilie 2010

Capitolul 2

Edward's POV:

A fost încă o zi în Forks, însă azi a fost unul dintre acele zile insorite care apar foarte rar.

I-am spus lui Alice ca trebuie sa vanez pentru a scapa de cumparaturi.Eu vanasem ieri.

M-am dus pe o pajiste cu flori.De ocicei veneam aici in zilele insorite, cum ar fi acestea.

Dar astăzi este mai diferită ....

Pe drum am auzit un sunet puternic şi am fost nevoit să ştiu de unde venea.
M-am luat dupa sunet si am putut vedea că a fost un accident de maşină şi omul care trebuie să fi fost condus masina a ajuns pe capota masinii cu sânge peste tot. Am fost foarte fericită că am vânat ieri.

M-am uitat mai aproape am putea vedea o doamnă din faţă era încă în viaţă, dar de abia apoi ochii mei a căzut de pe bancheta din spate a masinii. Acolo se afla un copil.

Am putut auzi gândurile panicate ale doamnei, dar acestea nu au fost ca cele la care m-as fi aşteptat.

"Dumnezeule ... Mica nostra Isabella ... Te rog sa treaca cineva sa o salveze! "

Când am fost pe punctul de a deschide portiera masinii m-a văzut.Inima ei pulsa doar 40 batai/min fata de pulsul normal care este de 92 batai/min.

"Salveaz-o!"spuse doamna.

"Da doamna ,voi face tot ce pot pentru a vă ajuta." Am spus, dar ea a luat un aspect ciudat pe fata ei.

"Te rog, lasă-mă să mor şi salveaz-o pe micuta noastra Isabella! Nu-mi pasa ce este nevoie şi nu-mi pasă ceea ce esti.Salveaz-o doar pe ea!" Ea a urlat acest lucru la mine. Şi ce a făcut ea spui prin "Nu îmi pasă ceea ce esti? Ea ştia secretul meu ?Eu nu trebuie sa-mi fac griji de asta acum,trebuie salvat copilul. Isabella.

"Da Doamnã" I-am spus.
Ea a incercat sa zambeasca dar a fost unul slab, dar am vazut-o.

"Multumesc "

Ea putea sa mai traiasca doar câteva minute, dacă nu secunde,dar inainte de asta a apucat sa mai zica ceva.
"Spune-I micutei Isabella că am iubit-o foarte mult cu toatea inima şi ea nu trebuie să uite acest lucru! Niciodată! Ai grija de Bella noastra." Ea se uită la copilul ei in timp ce spunea acest lucru.

"Te iubesc Marie Isabella Swan ...." Am putut vedea ochii ei se inchid şi nu mai puteam auzi cum ii bate inima.

_____________________________________
Stiu ca este cam scurt....
Dar unele paragrafe nu le-am inteles....Jayde m-a avertizat(scriitoarea) ca mai are niste greselute...de aceea nu am inteles asa ca am amestecat niste cuvinte pe acolo:))
Sper sa va placa...:D
Din pacate nu voi mai posta/traduce pentru ca sunt plecata la arad pana marti...deci...o sa-mi fie dor de voi:D>:D<
Va rog comentati!
Kisses:D:*

3 comentarii:

  1. este atat de frumos capitolul....am fost sigura ca edward sau carlisle a fost cel care a salvato pe bella,...vom vdea cand vei da peste cativa ani :D:D:D....app prima....:D

    RăspundețiȘtergere
  2. este minunta,idem cristina

    RăspundețiȘtergere
  3. initial am crezut ca e Carlisle 8-|
    daca nu e tata e fiisu :))

    RăspundețiȘtergere