vineri, 9 aprilie 2010

Capitolul 3

Edward's POV:

Anterior, "Te iubesc Marie Isabella Swan ...." Am putut vedea ochii inchizandu-se şi nu ii mai puteam auzi cum ii bate inima .........

Acum -

De îndată ce am văzut cu ochii ei inchizande-se şi nu mai puteam auzi inima ei am luat fetita . Isabella,. Isabella Swan Marie,un nume minunat.

Ea arata ca si cum ar fi pe cale sa plânge şi m-am întrebat dacă Alice a văzut asta? Ar fi ea in stare sa ma ajute cu Isabella?

Nu am stiut, asa ca am luat telefonul meu şi sunat-o. Ea a raspuns imediat dupa primul sunet.

"Sunt pe drumul!" Desigur Alice stie ce era pe cale să-i spun.

Ea a ajuns in cateva secunde, dar nu înainte de a mă indeparta cu Isabella de maşină ca la 100 metri departare a bubuit.

"Mumma ?!..... Dadda ...?"a spus micuta Isabella şi vocea ei a izbucnit la ultimul cuvânt. Am putut vedea că ea era pe cale sa plânga, aşa că am ţinut-o aproape de pieptul meu şi am leganat-o incet.

"Sst ... Shhhh. Totul este bine" Ea sa uitat la mine, cât mai curând am spus numele ei, ea a fost un copil inteligent care mă surprindea,ea nu ar putea avea mai mult de un an, nu-i asa?

Alice a ajuns la mine atunci.

"Edward nu l-am vazut, până când a fost prea tarziu pentru a preveni accidentul. Dumnezeule imi pare rau pentrr copil" Ea sa uitat la mine atunci şi acolo trebuie să fi fost ceva în faţa mea, pentru că tot se transformase într-o confuzie.

"Edward?"Intreba ea.

"Da, Alice, acesta este numele meu" M-am uitat la mine confuza.

"Ai de gand sa pastrezi copilul ?!?" A zis ea fericita,ea atat a spus, apoi sărind în sus şi în jos.

"Nu văd nimic altceva putem face cu acest lucru Alice desigur, am de gând să o păstrez Şi i-am promis mamei sale ca o sa fac tot ce pot ca sa o salvez si Alice sti ca ma tin de promisiune.. "

Ea părea atât de fericit şi apoi a avut o viziune.

"Edward?" Avea părul destul de maro închis si eu arătam ca acum, a fost de aşteptat pentru ca eu nu imbatranesc. Eram indragostit. Eu ?Indragostit ?

"Da? Bella?" Acesta a fost Bella la 17 ani ?

*** END ***

_________________________________
Hello!Este ultima postare pana miercuri:D
Stiu ca sunt scurte capitolele:D
Ele o sa devina mai mari pe parcurs:D:)
Weekend placut:)

2 comentarii:

  1. a vazuto cand avea 17 ani...ce dragut :D:D:D:D
    deabea astept sa treaca ani:D:D:D app prima :X

    RăspundețiȘtergere
  2. :X
    abia astept sa citesc si nextu' :X
    devine interesant
    o viata printre vampiri :))

    RăspundețiȘtergere