duminică, 23 mai 2010

Capitolul 7



Charlie's POV

A fost o zi minunată aici, în Forks, Washington, este doar una dintre cele câteva zile pe an,in care le poti vedea soarele minunat de care mi-e dor atât de mult.
Sau aşa am crezut. Tot ce este fost va schimba într-un timp scurt .Am vrut sa o scot pe Isabella la un picnic,dar Renee nu a fost de acord.Ea nu prea vrea sa se miste de langa Isabella niciun pic de langa,zice ca este un moment importat sa stea langa ea. Isabella poate sa spuna deja "mama" şi "Dada" şi are doar 8 luni. Ea este cu adevărat specială. Pana la urma am convins’o sa mergem la picninc.
Am ambalat un picnic foarte specială pentru familie. Sandwich-uri cu miere pentru Bella (şi dacă ei nu-i place , există întotdeauna cele 10 cutii de urgenţă de mancare pentru bebelusi in partea din spate a masinii, doar în cazul în care ea devine infoametata). Sandwich-uri de pui pentru Renee. Şi, desigur, pentru mine salată, brânză şi sandwich-uri Mayo.
Trezindu-mă din visurile mele despre cât de mult I’ar plăcea la picnic, Isabella a început sa tipe.
Nu am vrut sa suflu o vorba despre locul in care vom merge.Vroiam sa fie surpriza.Desigur Renee m’a cicalit la cap:"Te rog, spune-mi unde vom merge Charlie, eu nu cred că ar fi rau daca mi’ai spune."
"Nu, Renee, voi strica surpriză daca iti zic. Care-i problema cu Bella?"
"Ah! Ea, probabil, ii este doar foame .Unde sunt alimentele pentru copii păstrate în masina?Daca o sa gasesc ceva…".
"Nu iti face griji despre sunt undeva pe acolo, stai ca ma uit eu acum."
Conversaţia noastră a duar doarte putin dupa ce m’am intors dupa mancare, un tipat ascuti de la soţia mea m’a facut sa ma intor la volan din nou. Am început sa întreb ce este, atunci când ea a început să repete "urs", până când am văzut si eu. Un urs mare şi negru. Instinctiv am vrut sa ma abat din drum, dar, nu am mai avut timp si am intrat in urs.In afară de durere ascuţită în frunte nu imi mai aduc aminte nimic. Totul a devenit negru si apoi nu am mai simtit nimic.

____________________________________________________
Hellow!:) Este primul capitol scris din perspectiva lui Charlie,astept pareri:)
Sper sa va placa:D si,da,stiu,este foarte scurt:D:)) sper ca nu v'am dezamagit:)

7 comentarii:

  1. ama juns si pe aici,scz k am intarziat..dar sunt un pic,nervoasa....frumos si nu ne-ai dezamagit te poop si bafta la taste

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) sorry de greseli:D
    stiti cum este: graba strica treaba:">

    RăspundețiȘtergere
  3. super
    am asteptat cap mult
    sper sa postezi mai repede
    pe cand urmatorul cap?

    RăspundețiȘtergere
  4. superb...abia astept urm capitol...bafta la scris:*

    RăspundețiȘtergere
  5. SUPER
    PE CAND URMATORUL CAP?

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna...ai primit leapsa de la mine
    intra daca vrei pe blogul asta:
    http://myhappylifewithyou.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Acum am dat si eu de fanficul tradus de tine. E superb:*

    RăspundețiȘtergere